Data e postimit: 2014-07-27 23:24:27
Lexime: 2695
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Mishi le të piqet ,dora të mos digjet !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Stinët Në pranverë qelin lulet Në verë piqet gruri Në vjeshtë vilet rrushi Po në dimër a e di ? Bukuri e bardhë quhet kjo stinë ...
Autori: Fatmire Dërmaku. · Lloji: Poezi kolone · Tema: Mos u Dorëzo"
"Mos u Dorëzo" Asnjëherë mos u dorëzo Asnjëherë mos u pikëllo, Asnjëherë mos vuaj Asnjëherë për atë që se meriton!!! Edhe nëse dikush të del përpara Edhe nëse dikush të rrëzon, Ti prap ngritu në këmbë Por,mos u d...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Syri trembet ,krahu s'trembet ! 2.I ligu dorëzohet ,trimi nuk dorëzohet ! 3.Shumë njerëz ,shohin edhe gjilpërën më të vogël ! 4.Kush zgjohet herët,zgjohet me fat ! 5.Burrit i ka hije fjala e vërtetë !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Syri trembet ,krahu s'trembet ! 2.I ligu dorëzohet ,trimi nuk dorëzohet ! 3.Shumë njerëz ,shohin edhe gjilpërën më të vogël ! 4.Kush zgjohet herët,zgjohet me fat ! 5.Burrit i ka hije fjala e vërtetë !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Skënderbeu Skënderbe o trim bujar Shumë luftove me shpatë në dorë Me shpatë në dorë shumë qendrove 24 luftra i fitove Kundër turqëve i luftove Nënën Shqipëri kurrë ...
Autori: Dea Bajrami · Lloji: Poezi lirike · Tema: Fjala jone
Ti ke fjetur nen ashtin ton te shpuar Ke thure legjenda dhe tempuj ke rezuar Ti ure e pergjakur ne mes hirit dhe drites Ti femi kryengrites i zemres,bukes e krypes Ti nendrra te vashave nuse e stolisur Ti ne kulla te bardha kurr duvak i grisur ...
Autori: Anita Miri Shala · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Peisazhi
Duket sikur gjithçka Digjet nga flakët e mëdha. Pallatet shumëkatëshe, Godinat e vjetra. Hijet e pyjeve te lashta, Shpirtrat e Inkasve enden në monopate, Hapat e tyre hallakaten nëpër baltëra, Erërat e shekujve lëpijnë trupat e zhveshu...
Autori: Fabiana Nika · Lloji: Poezi kolone · Tema: DHIMBJA
Se di pse,por ndihem e paplotesuar, Sikur dicka po ma gerryen shpirtin nga brenda. C'eshte valle?! Pse kaq e humbur ndihem? Pse nuk e di me se kush jam? Mos valle dikush me ka lenduar,e, ma ka bere zemren te digjet ne zjarr? Pse me duket sikur ne ...
Autori: Ardit Berisha · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Atdheu
Më 17 Shkurt të vitit 2008, Hashim Thaçi e lezoi deklatratën për Pavarësinë e Kosovës, kurse flamurin e ngriti Jakup Krasniqi. Për Kosovën u bënë shumë sakrifica. Në vitin 1990 në Prishtinë dhe në shumë vende tjera u helmuan mbi 7000 nxÃ...
Autori: eljesa gashi · Lloji: Poezi lirike · Tema: pranvera
Pranvera sa dit te lumtura na sjellin ditet pranverore te bukura te hijshme te nditshme dhe te dhimbshme me gezim e hidherim ditet tona i kalojm me mall per ata qe i kemi larg per ata qe i humbem pergjithmon zemra na vajton malli na bren e shpi...
Autori: Aurora · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjalet e urta
Mos i shiko gunën, shikoji kuletën! Fshati që duket, ka drita! Guri i rëndë është për themele! Qentë le të lehin, ti futja vrapit! Mendja e shëndoshë do kokë të madhe! Njeriu që vetëm për vete punon, punon një muaj dhe bën 1 mi...
Autori: erinda jace · Lloji: Poezi kolone · Tema: NENA
Te dua nen te dua je e vetmja dashuri per mua je e vetmja mbeshtetje n jet je nje engjell i vertet je hyjnesha aferdit perndi mbi perendit me ke rritur me mundim me dashuri pa shterim me dit te tera pa gjum t lash dhe vetes sime nje keshill...
Autori: Arlind · Lloji: Poezi kolone · Tema: Dua te vije pranvera
Bora qe ra sivjet, nuk e ka si dikur bardhesine Eshte e ftohte porsi akull Nuk e sjell lumturine Gezimin qe femijet kishin kur binte bore Më nuk e kanë,se sa dalin te lozin rrijne mbyllur me ipad neper dore! Faqet nuk iu skuqen si dred...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Vdekja
Te shkruaj per …..ty [Shpirtin e shkaterruar]! Poezit e mia une i nxjerre nga gjaku im!! Nga dhimbja e diteve te mia, dhe jeta e shkaterruar Nga mishi i zemres sime,….nga fakti seeeeeeeeeeeeee Poezia ime vjen nga torturat..... Poezia ime eshte o...




Komentet e fundit!

Emri: anna d
Email: an.feel@tre.net
Komenti: ah po. sa mire do te ishte



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com